Spinning

Ska strax dra ner till Ego för att köra spinning, hade tänkt köra core med men tyvärr var det fullbokat.
Men jag kör styrka själv efter spinning passet, sedan hem och ta de lugnt.
Känner mig lite hängig idag, hoppas bara att det inte är någon förkylning på g bara.
Har faktiskt inte tid med att bli sjuk, har så himla mycket planerat och sedan dör jag om jag skulle behöva vänta ännu mer med träningen. Nu när jag satt igång ett bra tempo, jaja vi får hoppas att det bara är ett 24timmars virus.


En återkommande bild!

Klämde precis i mig en banan för att skaffa mig lite energi, funderar på ifall jag ska ta en mandarin med.
Absolut dem godaste frukterna som jag vet, yummie!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra med frukt, blås bort förkylningen



kram

mammsen

2008-11-25 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback