Onsdag

Ja men då har halva veckan gått, usch vad tiden går fort ibland.
Tänkte att nu när jag har tid över så kan jag ju visa kläderna jag shoppade i Sthlm.
Även fast det inte var något speciellt, men ni får se det ändå.



Detta var allt jag hittade i huvudstaden, blev ett par billiga måndagars jeans, tunika, kofta, mysse samt två fett snygga tishar till Daniel. Han passade ur bra i båda två, ibland lyckas man!

För Daniels del blev det till att jobba över idag, kände själv att jag inte alls ville vara ensam.
Så ringde mammsen och frågade ifall hon ville följa med på stan och kika på ett par vinter stövlar.
Dessa två skönheter hittade jag!


Bilderna är urusla men gud vad jag tycker skorna är snygg.


Hittade även en till mössa samt en halsduk.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

snyggt jobbat med shopping

mams

2008-11-26 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback