Onsdag

Är hemma från jobbet nu, håller på att packa och dona för strax drar jag och Daniel iväg och simmar några längder.
Är ju så grymt härligt att simma, plus att det är ju också bra träning det gillar vi.
Eftersom jag nu startat med min träning samt att äta nyttigare så blir det träning idag.
Började lite smått förra veckan och det går ju toppen, känner att jag börjar bli lite piggare av att äta nyttigare så det är good.
Nu väntar jag bara lite resultat på mukklerna också, vore fint om man ser lite resultat till jul iaf.

Efter vi simmat måste vi laga middag, så idag får det bli potatisbullar.
Sedan måste jag verkligen börja packa i och med att vi åker redan på fredagsmorgon runt 6-7tiden. Och imorgon ska ju jag och pappsen på hockey, lite far och dotter time! Så hinner tyvärr inte imorgon så då är det ju ändå lika bra att börja ikväll!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kämpa på



kram

mammsen

2008-11-19 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback