Mysig kvällsfika


Gissa vilket fika som tillhör mig?!

Kvällen slutade tillslut bra, då vi nu har sett från andra period.
Myser med lite kvällsfika, efter fikat och hockeyn hoppar jag bums i säng behöver min skönhetssömn!


Om du gissade på det vänstra fikat så var det så rätt så rätt.
Lite nötter, vindruvor, mandarin och en bit mörk 70% choklad. Yummie!

Ps
Jag har lyckats lura i Daniel en mandarin och lite vindruvor med, jag gör framsteg och han gillar det.
Han börjar nu inse att man inte dör ifall man äter någon frukt ibland.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hallå där!

Synd att Timrå förlorade:-(

Bra att ni hade något gott att trösta er med :-)

krammosterc

2008-11-19 @ 10:24:58
Postat av: Matilda

GO HANNA, GO HANNA! ;)

Postat av: Frida

Inte allt för svårt att gissa ;) Mysigt ni har det!

2008-11-19 @ 18:49:37
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback