Måndag

Hemma från jobbet har varit en toppen dag, eller tja det har varit väldigt roligt att jobba iaf.
Kom hem alldeles för sent igår för att ens orka slå på datorn, så därför blev det inte av att jag bloggade.
Stockholms resan var hur underbar som helst, fick ju vara med Emelie 24/3 så då är allt underbart.
Blev absolut inte mycket shopping alls, utan bara några få saker som jag var i behov av.
Tänkte knäppa kort på det sedan.
Blev en hel del fika när vi va där, men det var ju så gott ju.
Och goda luncher samt middagar blev det. Så resan kan väll inte vara mer än fullbordad?

Dock var hemresan bland det värsta jag varit med om.
För det första skulle resan ta 5h 55min vilket vi  inte märkte fören busschauffören sa det.
Sedan när vi kommit till Uppsala började det ju vräka ner snö, så chauffören fick köra 50km/h vilket var hur drygt som helst.
Men efter vi passerat Tönnebro så gick resten av resan bra, förutom alla sitt sår.
Blev bara 30 min försenad så tur var väll de iaf.

Sitter nu och äter lite rester från igår, väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet.
Sedan ska vi iväg på Birsta för att handla lite julsaker, när vi kommer hem blir det nog lite ommöblering vilket är nice!
Ska försöka hinna med att ladda upp bilderna då också!

Nu ska jag gå emot alla mina principer, brukar egentligen inte skriva sådant här i bloggen för det hör ändå ingen annan till. Men kände nu att jag ska göra det, för första och sista gången.
Blir så fruktansvärt ledsen på en del människor som inte inser vad dem gör, som bara kör sitt race och tror att dem inte sårar andra. Visst det kanske inte syns men alla visar inte sin sårbarhet och berättar inte för den delen heller.
Jag tycker helt enkelt att man ska behandla alla människor lika som man tycker om.
Det försöker faktiskt jag sträva efter även om det ibland blir lite fel, men då tar jag åt mig och försöker förändra det.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Bra inlägg, stå på dig, du är bäst



mammsen

2008-11-24 @ 18:47:18
Postat av: sara

Saknar dig tjejen.



O du, du är underbar.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback