Lördag

Alltså gud vad jag har svårt att komma på olika rubriker varje gång.
Blev en himla tråkig rubrik idag men vad gör de, huvudsaken inlägg är roligt eller?
Jobbade från 9-14 idag gick väldigt bra, blir jobb imorgon också alltid bra med extra jobb.

Nu har Daniel och jag precis fikat, köpte med oss lussekatter till mig samt en tårtbit till Daniel.
Och vad drack vi till fikat då? Jo årets första JULMUST, så otroligt yummie.
Blir nog till att dricka det till middagen idag också, strax ska vi åka iväg till Jimmy och kolla på Timrå matchen.


Bland det godaste som finns, men plockar gillar inte att det ska vara russin i bullarna.
När jag bakar själv så hoppar jag alltid över dem.
Åhh så mysigt såhär under jultiden.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

gott gott,längtar till ni ska baka lussekatter

mams

2008-11-29 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback