Hej, hej, hej!

Vad gör ni allihopa?

Själv äter jag en banan i min ensamhet, väntar på att mannen ska komma hem och skjutsa ut mig till birsta.
Dock inte för shopping utan för att hämta upp min dator som varit inne på lagning, hoppas att allting fungerar som det ska nu. Annars stryper jag alla mina kuddar, gaaah blir tokig på att en sprillans ny dator inte ens fungerar.

Idag fick jag tillbaka vår kameraladdare från brorsan, så nu laddas kameran och sedan tänkte jag lägga upp bilderna från förra helgen. Låter väll som en deal? Never to late huh?!

Ne nu håller telleluren på att slockna, måste sätta den på laddning en liten stund innan den dör helt.
Och sedan var det till att svida om till något som inte skriver jobbkläder! =D

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hoppas datorn funkar nu........



mammsen

2008-11-06 @ 19:36:16
Postat av: MosterC

MosterC hoppas också det :-)

2008-11-06 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback