Fredag

Då har även denna vecka också susat förbi i en väldig fart, tänkt snart är det jul så underbart.
Har precis gjort mig i ordning och väntar nu på att åka, sedan blir det jobb, jobb, jobb hela dagen lång.
Efter jobbet tänkte jag be Daniel skjutsa ner mig för ett träningspass, medan han åker och handlar lite mat.
Väldigt skönt att träna på en fredag, då känns det som om jobbveckan sätter sitt stopp.


Lägger upp denna ur gulliga bild på min lilla prinsessa som jag är så otroligt stolt över.
En stolt faster med andra ord, jag håller tummarna att det är okej för bror och Matilda.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Självklart är det okej!!! :)

Postat av: FVC!

Hejsan! Du ser ut som en chic brud. Besök gärna vår blogg och delta i tävlingen, där du kan vinna fina julklappar! :D



Länken:

http://fanvadchict.blogg.se/2008/november/juveltaa-aaavling.html#comment

2008-11-28 @ 17:58:54
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback