Fiskpinnar och korv

Gosh vilken dag alltså, vädret är ju hur underligt som helst.
Vill helst att det ska bli en riktig snöstorm inatt, så att jag imorgon kan vakna upp med flera decimeter snö.
Vore ur mysigt som en liten fredags present.

Ska strax fixa i ordning mig och sedan göra middag, tja som rubriken lyder så blir det fiskpinnar samt korv.
I och med att Daniel varken äter eller gillar fisk så får vi göra två rätter, men det är inte hela värden.
Ikväll blir det hockey och jag hade tänkt inviga mina stövlar, kan ju inte bli bättre.



Imorgon har jag för mig att Jimmy skulle komma hit på middag, så då får man luta sig tillbaka i soffan medan Daniel kockar. Det är ju aldrig fel, fast nu vill jag inte få det att låta som om det är bara jag som gör maten under detta tak för så är det verkligen inte. Utan vi brukar oftast kocka tillsammans, de likaså dö mysigt.

I helgen blir det till att jobba, tror dock inte att det blir heldag men att tjäna pengar är väll aldrig fel?

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback