Allt i hemmet

Allt i hemmet är en riktig favorit i tidningshyllan, älskar att sitta och läsa samt inspireras av den.
Får så grymt mycket med idéer som jag skulle vilja förverkliga, dock finns det inte möjlighet till de just nu men drömma är ju också en slags lycka.

Denna vecka var det ju som sagt tänkt att jag och Daniel skulle sparka igång vår träning tillsammans.
Dock kan vi ännu inte göra de riktigt än eftersom jag inte är helt återställd, men ska höra mig för med Daniel ifall han har lust att göra det i slutet av veckan. Börja lite smått och försiktigt för att nästa vecka sparka igång riktigt rejält.
Och eftersom jag nu tänker gå in med min träning helhjärtat så ska självklart kosten också vara densamma, alltså nyttig och variationsrik.

Vet ju med mig själv att jag mår så pass mycket bättre då jag tränar och äter bra. Har varit alldeles för lite samt dålig mat veckan som varit, Och nu när Daniel ska börja tävla så måste han ju vara vältränad också, så det blir till att peppa varandra som vi gjorde i våras då vi tränade på för fulla muggar. Ser verkligen fram emot detta nu!
Så jag tänkte skriva upp här i bloggen hur det går för oss, kan bli spännande och se om vi lyckas och hur vi utvecklas till det bättre!

Kommer sannerligen att bli en tävling mellan oss och jag som är världens tävlingsmänniska, kommer bli grymt roligt.
Men nu ska jag iväg och sitta på sidan och titta när andra svettas, nämligen Timrå Ik som idag spelar mot Linköping!



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback