Tisdag

Dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna, men har fullt upp faktiskt.
Har haft en massa saker att fixa, och denna vecka är verkligen fullbokad med saker.
Så blir ett kort inlägg nu innan jag ska åka in till stan för att fixa håret, sedan bär det vidare till Frida där jag ska spendera eftermiddagen. Måste även komma ihåg att köpa med mig jordgubbar till henne får verkligen inte glömma de, ska nämligen äta jordgubbar doppad i choklad. Tror faktiskt att jag längtar mest efter de, mumms!

Får dock sovmorgon imorgon så det känns skönt, börjar inte fören tolv då det är mösspåtagning, ska ta med kameran så jag kan knäppa en massa kort. Kommer givetvis att lägga upp dem här på bloggen, men kanske inte bli fören till helgen.

Ne nu måste jag packa min väska innan jag ska åka.
Men nu vet ni orsaken till dålig uppdatering, men lovar att jag bloggare mer på torsdag och i helgen.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Jag tänkte betala för lastbilen till studenten, men sannorlikheten att vi är på skolan samtidigt nu när alla kurser är avslutade är inte så stor. Kan jag föra över pengar till ditt konto eller något istället?



Maila mig!



/Lina Lehnberg

2008-05-30 @ 16:35:25
Postat av: Lina

Ah, just det! Men då försöker jag leta upp dig på måndag morgon :-)

2008-05-30 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback