Overkligt, Rod Stewart

Gårdagen var underbar, Rod Stewart ägde verkligen scenen.
Och inte blev det heller sämre med att jag fick avnjuta den underbara kvällen tillsammans med Isa och Frida.
Kvällen var verkligen hur rolig som helst, åkte även med en Rod Stewart tröja hem också.
Går verkligen inte att beskriva hur roligt jag hade det igår, och hur underbart Rod Stewart sjön, det var helt underbart!








Jag får rysningar av dessa låtar, älskar verkligen dem!
Dessa låtar åker in på ipoden imorgon!

Idag är det morsdag, Grattis lilla mamma!
Inte nog med de utan min dag har varit väldigt stressig, håller på att ordna allt inför veckan.
Med både lärarmiddag, mösspåtagning samt studentfotografering, det känns verkligen som om allt händer tillveckan.
Men måste hoppa i säng nu, har en massa mer att ordna med imorgon.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback