Nalkas middag

Är hemma hos Daniel nu, han duschar för tillfälligt sedan drar vi vidare hem till min bror och Matilda.
Hemma hos dem nalkas det middag blir pizza som är så lättsamt, sedan mys med min favvo tjej.
Efter det vet jag faktiskt inte vad som händer, ska väll antagligen ta det lugnt och peppa inför morgondagen.

Redovisningen gick grymt bra, så nu är allting klart vilken lättnad.
Men herregud nu är det verkligen inge mer skola fören jag väljer att läsa vidare.
Var på stan med Frida efter skolan köpte luktade på en massa parfymer, hittade två favvisar som jag ska önska mig i studentpresent, samt hittade jag ett halsband som jag ska ha på lärarmiddagen så det blir nog bra.
Sedan köpte vi glass och tog en promenad, glass i denna sköna solvärme är underbart!


Ljuvligt!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster C

hej sötnos,

krama Meya från mig!

Jag har mejlat dig.

1000 kramar från mosterc

2008-05-23 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback