Måndag

Hej hopp!

Ny vecka hoppas den bjuder på lika fint väder som helgen gjorde, dock inte allt för fint igår men det var varmt.
Var ute och gick en lång promenad med Matilda och mitt brorsbarn igår, väldigt mysigt.
Gick faktiskt en lång sväng så imorse blev det ingen promenad, men imorgon ska jag nog pallra mig iväg på en.
Vet inte riktigt hur länge jag går i skolan idag, men förmodligen hel dag vill jag tro.
Sedan imorgon är jag nog ledig hela dagen, om inte de i så fall halva.

image391
Sitter och lyssnar på Alicia Keys nu, underbart bra!

Skulle behöva gå på stan idag och uträtta lite ärenden, men vet inte om jag orkar är fkatiskt väldigt trött i och med att vi kom i säng så sent igår. Sedan vägrade Daniel att slå av tv:n så då blir det lätt att man fastnar.
Men får se hur jag gör, någon gång nu i veckan skulle jag behöva boka lite tider och ordna lite till studenten.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback