Lycklig

Är grymt lycklig nu för imorgon ska jag till frissan och färga samt klippa mitt slitna hår.
Ska bli underbart med lite uppfräschning, känner för lite förändring men det kommer det absolut inte att bli.
Ska nog bara göra det ljusare samt klippa topparna, kommer aldrig klippa av längden försöker spara ut håret.
Har ju långt hår men vill faktiskt ha det lite längre, blir nog fint till sommaren.

image363
Gillar Nicoles hårfärg starkt, Frida tipsade om denna för
ett tag sedan, tur att jag sparade den nu när det är dags.
Ska säga till min frisör att jag vill ha något liknande!

Är så lycklig över att jag ska fixa till håret imorgon, känns som om jag vill förnya mig lite mer.
Vem vet kanske kommer något mer att ske, får väll se framöver men förhoppningarna är starka.
Måste ju peppa upp självförtroendet nu när det är vår, jag har ju en tendens att bli lite grå och deppig under vintern.

Nu måste jag in och duscha för att sedan lägga mig och sova, är ju skola imorgon samt redovisning utav vårt projektarbete. Blev ju liksom bortglömt förra veckan, så imorgon kör vi igen och hoppas vi får det gjort!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback