Ledig dag

Ingen skola för mig idag är nämligen ledig, ska kanske jobba på eftermiddagen men inte riktigt bestämt ännu får veta de kring lunch. Pluggade både historia och religion igår så det känns som om jag ligger bra till nu.

Just ja eftersom jag klippte mig igår så kom jag på att jag skulle göra ett test.
Jag ska nämligen se hur mycket håret växer på en vecka, ska mäta efter varje vecka tills det gått en månad för att se.
Ska bli roligt och se om det ens växer något, så ska skriva upp måtten i bloggen varje vecka.

Mätte nyss luggen och den var lite mer än 21 cm, men ska be mamma mäta den extra noga ikväll för att se till så att jag mätt rätt. Så nu ska vi se hur det kommer gå med detta test.
image369

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback