Läsning

Har precis duschat och det var underbart, kändes att jag var i behov av de.
Har även tagit mig en ipren för att strax hoppa i säng och läsa lite tidningar.
Nu när det börjar ta slut på pluggning så hade jag faktiskt tänk mig börja läsa lite böcker, har tidigare gillat de till och från men ska faktiskt ta och köpa på mig lite böcker och börja läsa. Mamma och moster är ju verkligen läsnarkomaner, undra varför jag inte blivit de? Eller så kanske det kommer nu när jag börjar få mer tid till annat.
I sommar behöver jag ju inte heller plugga teori för körkortet heller, så ännu en anledning till att börja läsa mer.

image376
Med ikväll nöjer jag mig med denna läsning.
God natt på er!


Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback