Ibland kan allting bara vara helt underbart

Ibland får man verkligen en våg av glädje, jag fick en precis nu faktiskt.
Började tänka på allting som man har, sina nära och kära.

Kan väll börja med att berätta att jag har Daniel som alltid finns där för en, sedan att vi planerar en utlandsresa gör ju inte vissa saker sämre faktiskt. Stor kärlek till honom, min ängel som är otrolig

Jag har min familj och släkt som alltid är lika underbara, jag har brorsbarn som jag värderar väldigt högt.
Som man inte bara kan sluta älska, som alltid är lika roliga och gulliga.

Jag har mina allra bästa vän Emelie, som jag alltid har och alltid kommer att ÄLSKA.
Jag vet att det är henne jag kommer att hålla hand med hela livet ut, även fast vi inte är med varandra varje dag som vi var då vi var små. Utan nu är det istället ett samtal varje kväll.
Underbar person som jag verkligen håller nära mitt hjärta.

Sedan har vi ju självklart mina underbara änglar Isa och Frida som jag ändå känt i 3 år snart.
Tiden som bara runnit iväg, men dem är ändå två personer som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Inte kunde man väll tro att man skulle älska två personer så pass mycket som jag älskar er efter 3 år.
Ibland när talar om 3 år så känns det länge och ibland känns det istället väldigt kort, kan inte riktigt bestämma mig.
Men dessa två personer kommer jag hålla kontakten med så länge som dem vill.

Sedan mina klasskamrater som alltid är lika glada, snälla och trevliga.
Att man skaffat ett sådant starkt band är otroligt, kommer kännas konstigt efter att vi tagit studenten.
Usch en vecka tillsammans med massa roliga saker, men sedan är liksom allt över. Men som sagt jag ska ta vara på den tid vi har tillsammans här och nu.

Ojj vad känslosam jag blev nu, men glädje är något väldigt fint som man ska tavara på.
Så nu har jag berättat för alla, och det är faktiskt just alla ni som bidrar till min glädje.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammi

det är ju du som är BÄST!!!!!!!!!!!!!



kram

mammi

2008-05-23 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback