Härliga Fredag

Underbart härligt med fredag eller vad säger ni?!
Själv njuter jag fullt ut, även fast det inte alls är tung att behöva gå till skolan, eftersom allting är klart typ nu.
Men mycket skönare med helg då Daniel är hemma och är ledig, så ett stort plus för helger.

Har sovmorgon nu börjar inte fören klockan halv ett, men ska möta Isa och Frida tolv och är lunch.
Sedan redovisning borde egentligen kanske plugga lite nu, men tycker det är bra mycket roligare att sitta vid datorn istället.
Ikväll ska vi nog ta det lugnt jag och Daniel, ingenting inplanerat i varje fall men vi får se.


Vilket smile jag fick till, känns kanske lite stelt.
Men jag är glad för att det är fredag iaf.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback