Förkyld

Har gått och blivit förkyld, kände av lite igår men trodde inte att ja skulle bli så pass förkyld som jag är nu.
Har nyst flera tusen gånger idag, så det känns lite tungt men det blir en lugn kväll med film.
Ska strax iväg och hyra en sedan bege oss till Martin för att ta de lungt och förhoppningsvis se en grymt bra film.

Just ja valborg var ju trevligt igår, var hos Martin och grillade sedan for vi iväg på en fest.
Men jag och Daniel lessnade runt elva tiden så då körde jag hem oss två, stannade dock på macken också och köpte glass som en fin liten avslutning på valborg. Hoppas ni hade det bra, hade ju faktiskt kunnat vara soligare och varmare enligt mig, men kanske det kommer imorgon istället?

image362

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback