Dåliga dagar kan bli bra dagar

Nu är jag klar med min sista historia uppgift endast lite fin putsning samt redovisningen.
Åh det är verkligen härligt när man tagit itu med något som tidigare känts som en mil bort.
Men nu är den jobbiga biten klar, vilket är underbart!

Och något annat super roligt är att idag kom Daniels bror hem från Thailand och självklart hade han med sig lite roliga saker. För Daniels del blev det en systemkamera medan jag fick hem en digitalkamera samt en Ipod 8GB.
Så himla roligt! Har sprungit runt och fotat hela kvällen så nu är batterierna på laddning, självklart åker kameran med imorgon på Emelies dansuppvisning som jag och Daniel ska gå och kolla på.
Blev en toppen dag idag, likaså kommer morgondagen att bli.

   

 

image399 image400



Nu ska vi hoppa i säng, gosh klockan är ju snart halv 11.
Skulle ju försöka komma i säng runt nio, men det gick ju inte vägen.

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback