Ångest

Har fått grymt mycket ångest angående håret, tycker det blev så kort men jag vet att vi tog bara bort det som vi blev tvungen till. Hade ju så grymt slitna toppar, men uscha det blev ändå kort och jag saknar mitt långa hår.
Ne nu ska jag ta hand om mitt hår till tusen så att det kan bli långt igen, ska springa in och köpa inpackning efter skolan hade jag tänkt. Men gud saknar verkligen längden på håret nu, fast färgen blev verkligen kanon super nöjd.

Nu blir det verkligen till att spara spara spara och hoppas att i slutet av sommaren så har det blivit långt igen.
Mitt hår växer ju faktiskt ganska snabbt så jag får helt enkelt trösta mig i de då.
Ska strax fara in till skolan men ni får ha en bra dag, själv ska jag jobba efter skolan så hörs kanske något ikväll.

image379
Dålig bild men den kommer i varje fall från Loreal!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Dessutom brukar det ju växa snabbare på sommaren!

Postat av: Hanna

Jo precis det blir nog bra till slut;D

2008-05-08 @ 08:14:46
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback