Torsdags kväll

Ett tag sedan jag skrev, eller ett tag och tag i förrgår var ju sist.
Men har haft skola sedan har jag pluggat på kvällen, har prov nästa torsdage i Buddhism så har pluggat på de.
Nog om de idag så hade vi skridskor på idrotten det var så fruktansvärt roligt, jag gjorde till och med tre mål och inte nog med de mitt lag vann också, sedan hade vi också staffetter och det är ju alltid roligt där vann mitt lag med så idag är en vinnar dag.

Idag så fick daniel sitt hemmabio system, så nu blir det film i helgen det var väldigt fint svart var de så passar bra till tv:n som också den är svart samt tvbänken.
Ne nu ska vi faktiskt äta middag har inte hunnit de ännu, har pluggat tills nu och så har daniel plockat upp sitt paket.

Väldigt tråkigt inlägg men det får duga, för min huvudvärk börjar ta form i mitt huvud nu så lika bra att få i sig lite mat.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mammi

hej

min isprinsessa, ät i tid så huvudvärken inte kommer
påk
mammi

2008-03-14 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback