Torsdag

Har precis ätit frukost nu, skulle egentligen träna idag MEN dem ringde ifrån ego och sa att hon som skulle ha passet var sjuk. Så blev ingen träning idag så får helt enkelt hoppas att hon blir frisk och så får jag träffa Emelie lite tidigare istället.

Hon kommer med bussen runt 11.40 så ska hämta upp henne då, så ska vi åka iväg hyra en film och köpa med oss lite lunch hem och bara mysa. Självklart glömde jag att fråga daniel om jag fick låna hans telefon så jag kunde ta lite kort idag men får se om jag istället får nå bra bilder med min, men det tvivlar jag på hans är mycket bättre att ta kort med. Aja sedan ikväll ska jag iväg på hockey med papi, så jag HOPPAS verkligen att dem vinner.

Just nu sitter jag och kollar så klart på E! och för tillfälligt är det om Johnny Depps liv från de att han upptäcktes till den han är idag. Väldigt intressant att se, vet dock inte så mycket om han så då är det ju alltid intressant.

image446

Med kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback