Tisdag

Har varit och tränat nu, lunch passet pump gick väll så där är lite halv förkyld i kroppen känns det som kände även att jag inte kunde ta i lika mycket som jag brukar. Men det gick bra och nu är jag helt slut, funderar på att äta lite lunch men ska vänta lite med det för jag är inte så värst hungrig ännu.

Dagens planer är väll endast att plugga och att komma i säng tidigt ikväll.
Har varit vaken alldeles för länge dem senaste dagarna, kommer annars att vara dö trött imorgon.
Måste verkligen plugga så jag är redo för provet som vi har på torsdag, dock så har jag även en timmes av lektionstid att plugga till det innan också men lika bra att ta itu med det nu.

image470

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har en lite galen tävling i gång i bloggen nu, haha! Kanske ngt för dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback