Tisdag

Tisdag underbara tisdag, idag har varit en skön dag började med:

- Träning, body pump. (kände att jag fortfarande var seg från arobics passet igår)
- Färgade mina ögonbryn samt fransar inklusiv noppning av brynen.
- Fixade mina naglar.
- Bokade tid hos frissan.

Underbart ska ta en lång dusch och peela ansiktet ikväll också tror jag, om jag inte lyckas bosätta mig framför tv:n. Satt länge igår och kollade på E! underbart bra kanal.


Före                             Efter

Tycker verkligen att det är toppen att färga både bryn och fransar, för då behöver jag inte sminka mig varje morgon eller tja förtum lite puder men det spara absolut tid. Så det är något som rekomenderas!


Mina naglar, endast förstärkning på dem nu.
Bilden är lite suddig men det syns nog ändå.

Alldeles strax så ska jag och daniel laga mat, gissa vad det blir?!
Tacos så klart! Vad annars om inte våran älsklings rätt.

Puss och kram!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

hej sötnosen!
Blev ju jättefint och vilka fina naglar du har!!
Tacos är också min "favvo"!
Ha de gott!
krammosterc

2008-03-04 @ 21:24:39
Postat av: Hanna

Ja men visst blev det:D blev toppen nöjd;D
hihi jaa det är ju trotts allt dig jag fått det ifrån;)
kramar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback