Söndag

Vilket grymt tråkigt väder det är ute alltså, blir tokig jag vill ha vår!
Men får hoppas att regnet tar bort all snö, jag vill ha vår nu.

Idag blev det i varjefall stan och eftersom Sundsvalls stad är så litet så gick det på mindre än en timme.
Men jag och daniel var dock lite trött så det medverkade nog en tidig hemgång.
Blev även en tur ut till birsta också för daniel skulle köpa nå sladdar till dator, så sprang in på Monki och hittade ett par underbara skor som jag bara var tvungen att köpa.


Skorna fanns i olika färger men fick bli dem rutiga dem
tyckte jag faktiskt mest om.



Fick jackan ut av Daniel, gulligt av han tackar!
Sedan köpte jag en scarf/sjal till.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos!
BRA val "snyggo" blir du nu!!
Hoppas att du får ett bra sportlov!
P&K CB

2008-03-02 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback