Måndag den 10 mars 2008

Idag är en speciell dag man kan inte annat än bara vara glad tycker jag.
Har precis varit ut på en promenad var faktiskt rätt skönt, ska snart duscha och göra mig i ordning.
Igår såg jag och daniel på filmen Juno, rätt rolig men inget speciellt tyckte dock då att På smällen var grymt mycket bättre.

Såg även på Victoria Secret - What is sexy på kanal E!.
Ett program där Victoria Secret själv utser vilka som får 2008:as pris.
Några av dem som fick pris var bland annat.

image459
Jessica Biel fick pris för sexigaste läpparna 2008.

image460
Victoria Beckham fick pris för sexigaste mamman 2008.

image461
Katherine Heigl och Josh Kelley fick pris för sexigaste paret 2008.

Väntar nu på att daniel ska sluta samtidig som jag kollar runt efter något bra att se på tv:n.
Ha en bra dag allihopa.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback