Lov

Har inte skrivit så mycket nu på senare tid har faktiskt haft full rulle så har helt enkelt inte hunnit med, men ska ta taf i allt igen. Har varit med mamma dem två senaste dagarna, dem har varit underbara i måndags blev det shopping ut av lite kläder och skor (ska ta kort och lägga upp) och idag blev det lite shopping till rummet mitt.
Städade till det lite och bytt gardiner, vilket resulterade i att mitt rum blev 10 ggr ljusare.
Har även rensat lite bland mina kläder också, så nu har det verkligen blivit vårigt i både min garderob och på mitt rum.

Imorgon ska jag försöka ta mig iväg och träna, skulle vara grymt skönt att få göra det men vet inte riktigt om jag har lust att ta bussen både in och hem är ju så himla nära från hemmet till busshållsplatsen. Men vi får se om jag kan lösa det på något vis eller hur det blir. Har även tänkt att plugga en del har lite saker att göra klart, sedan ska jag plocka klart och damma det som jag inte hunnit med idag.

Idag fick jag även hem mitt paket med skor som jag beställde från H&M för ett tag sedan, vad ju leverans i mitten av Mars men eftersom det varit så mycket röda dagar så blev det mer i slutet på Mars.
Men ska även knäppa kort på dem med och lägga upp här, var faktiskt riktigt nöjd med beställningen så ska bli roligt att möta våren i dem skorna.
Hoppas för gud skull bara att den kommer snart, börjar bli grymt less på denna snö så jag spyr.

Nu fortsätter hockeyn måste kolla på sista perioden med hopp om att dem kan komma igen och vinna matchen skulle faktiskt vara grymt härligt. Men oddsen visar nog inte direkt att det kommer bli så men inget är som sagt omöjligt.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback