Lördag

Har precis sett klart en film som gick på tv1000, tror den hette tillbaka till Halloween town.
Inte så speciellt bra men var inte allt för mycket bra på tv för tillfälligt, till filmen åt jag och Daniel en underbart god chokladmuffin och drack tropiskt té till de. Så nu på förmiddagen har vi bara myst och tagit det lungt.

image452

Ska strax göra mig helt klar för att åka och hämta Emelie, vi ska iväg och handla mat TACOS och något till filmen vi ska se ikväll. Eller om det kanske blir Melodifestivalen kanske men det får vi se senare.
Ska verkligen försöka komma ihåg att knäppa lite kort, så jag kan lägga upp dem här var ett tag sedan jag tog kort.
Ikväll ska vi bara mysa, var ett tag sedan vi träffades över middag och film så ska bli så mysigt.
Men nu måste jag göra mig helt klart så jag är redo att åka.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnarna av Dior parfymerna är dragna :) se om det är du.

Postat av: Happy

Åh såå gooott :)

2008-03-09 @ 10:02:00
URL: http://happyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback