Lördag

Sovmorgonen var toppen, är helt utvilad nu så dagen har ju börjat bra.
Igår blev det endast tv tittandes själv klart såg vi 4 avsnitt ut av DH så nu är vi igång med dem igen.
Köpte hem glass också super gott, måste nog göra det till melodifestivalen ikväll också.

image431

Idag ska vi hem till mig och pussa på mitt brorsbarn som ska sova hos sin farmor och farfar.
Sedan kanske en sväng på birsta men det får vi se, rätt tråkigt där faktiskt.

Köpte en kaffe igår och dum som jag var drack jag på en gång vilket resluterade i att jag lyckades bränna mig så pass bra att tungan fick ett sår och svällde upp. Så nu ska jag ALLTID vänta extra länge!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hanna nu får du sluta, jag blir så sugen när du skriver om allt gott! Tror jag blir tvungen att åka på affärn jag med. PÖSS

Postat av: Hanna

haha jaa tyckte det var länge sedan sist så var ju tvungen att se till att det börjas igen;) haha pusssss;D

2008-03-02 @ 01:15:06
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback