Let's Dance

Mammsen och jag har precis sett på Let's Dance, väntar bara på att nyheterna ska vara och därefter se klart finalen. Vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna, Tony dansar ju grymt bra men även så Tina med och dem båda har ju charm som inte är ut av denna värld. Men någon måste vinna och det ska bli grymt roligt att se, hur som haver så är båda värdiga vinnare.



Matchen mellan Timrå och Hv 71 tog precis slut, mamma slog på radion i sista minut för att höra hur det låg till.
Vi satt som några nerv vark då man fick höra att Hv fick in ett mål i sista sekunden, men som tur var så dömde dommaren bort målet på grun av slut signa UNDERBART säger bara jag.
Sitter nu och väntar på att pappa och daniel ska komma hem, så ska dem få äta middag suprised det blir Tacos. Mamma och jag har precis ätit eller tja iaf till Så ska det låta som var för någon timme sedan men men, jag är nu propp mätt.

image482

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback