Ipod

Har nyligen lagt över en massa nya låtar till ipoden, men guuud tror det tog cirka 2 timmar att leta låtar. Kan inte förstå att det är så svårt att hitta nå bra låtar som man gillar, så nu får det banne mig komma lite nya och fräsch låtar.

Har renast lite på datorn också, hittade en massa roliga bilder från då jag var liten. Så grymt roligt att se sådant ibland faktikst, men alldeles på tok för mycket onödiga med, så har blivit lite rensning.
Men nu ska jag tvätta mitt lilla ansikte sedan kolla om det är något bra på tv kanalen E! Brukar vara rätt så mycket roliga program där om kändisar, mode och annat sådant som jag gillar.

image440

Just ja imorgon ska jag ju gå och fixa mina naglar, samt färga ögonbrynen och fransarna, ska ta ett före och efter kort för det blir verkligen skillnad. Bland det bästa som jag någonsin börjat med, sedan blir det nog lite träning också.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback