Inköp

Nu har jag pluggat klart underbart och jag har precis tagit kort på de saker jag införskaffade.
Ska väll snart städa klrt de jag har kvar innan jag kan sätta mig ner och ta de lugnt.
Har mellan uppladdningen av bilderna gjort en fruktsallad, var väldigt gott eftersom det tar så lång tid att ladda upp dem så hann jag både göra den och äta upp den.

Här kommer bilderna från mitt inkö:


1. Svarta ballerina skor beställda från H&M
2. Rosa tygskor beställda från H&M



3. Gula tygskor ifrån Dinsko.
4. Vita örhängen från Glitter.


5. Rosa ljus.
6. Samt ljus och ljushållare Ikea.


7. Korg från Ikea.
8. Ljuslyckta hittade i ett skåp hemma.
9. Trissel trassel.

Samtliga saker utom skorna från bild 1 och 2 fick jag ifrån mamma, väldigt snällt av henna. Tack ännu en gång.
Känns härligt med lite nytt i garderoben och på rummet, dock så blev bilden på tröjan jag fick väldigt suddig och dålig så den fick inte komma med.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det var så
lite.
kramis
mammi

2008-03-27 @ 14:45:21
Postat av: MosterC

Hej sötnos,
länge sen sist men oj vad mycket fint du shoppat,snäll mamma du har!!
Snäll mamma får snäll dotter:-)
Ha en fortsatt bra dag och städa inte för mycket nu,glöm inte att njuta av allt du köpt!!
krammosterc

2008-03-27 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback