Härliga Fredag

Har precis kommit hem från ett spinning och yoga pass, skönt att ha de avklarat kanske att jag ska på ett spinning pass imorgon också men får se om jag orkar med det eller inte.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen sedan blir det lunch (sen lunch).

Kvällens planer var tänka att vara med daniel, men då fick han istället följa med pappa på hockey eftersom varken jag eller mamma hade någon lust att gå. Så vi får stanna hemma och se på tv istället, medan dem är på hockey.
Blir nog bra, men nu ska jag duscha måste verkligen de nu.

image480
Fruktsalladen jag åt för någon helg sedan, mumms!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

hej,
Ja det ser verkligen mumsigt ut!!!
krammosterc

2008-03-28 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback