Grått och trist

Man blir så grymt deppig ut av detta väder, bara grått och trist vilket leder till att det blir grymt svårt att vara glad.
Skulle egentligen kört pump lunchpasset men blev inte så, för när jag vaknade imorse så hade jag så fruktansvärt ont i halsen så hoppade jag hoppade över. Då är det ju faktiskt större risk att det inte leder till någon förkylning eller så, men ett pump pass måste jag få in denna vecka så är det bara.

Igår så hände inte så mycket faktiskt, på kvällen så åkte daniel och jag bara hem för att packa ner lite kläder sedan for vi hem till honom och såg på tv. Ikväll är det hockey, får en klump i magen vill så gärna att Timrå ska vinna, men om inte så blir de faktiskt till att jag hejjar på Modo i värsta fall.


Får bli en gammal bild.

Nu är det vänner på tv, ska bosätta mig där en stund nu tills pappsen kommer hem.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos!
Klart att Timrå vinner!!!
Söt du är på bilden!
Se nu till så att halsen inte blir värre,tänk på påsklovets alla erbjudanden!
Ha de gott så hörs vi efter den 19/3.
kramCB

2008-03-11 @ 18:47:27
Postat av: Maya

Men tusen tack, vad gulligt sagt av dig, blir verkligen glad :)
fin outfit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback