Glad Påsk

Ojj nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men har i varje fall haft prov i religion innan det blev lov. Det gick faktiskt väldigt bra känns det som, sedan så körde jag ett spinning pass precis innan jag tog lov det var härligt.

Första dagen på lovet som var igår så var jag och daniel ute och träffade lite folk, först farmor lämnade av lite mat där och surrade med henne sedan var vi till min bror och pussade på "den lilla nya" bebisen. Åh hon är så fruktansvärt söt så det blir jobbigt då man måste åka därifrån men men ska åka dit till veckan igen. Sedan blev det tacos till middag.

Idag ska vi se efter om daniel ska klippa sig eller inte och sedan ska vi åka på en fotoaffär och se om dem kan förstora ett kort. Bra väder är det också hoppas solen kikar fram på eftermiddagen i såfall kan man kanske sitta ute en stund.

Ska även försöka ta lite kort, var länge sedan jag
Nu måste jag ordna fram lite frukost.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej sötnos!
Ja nu var det längesen du skrev:-)
Hoppas att allt är bra med dig!
Idag har Magdalena,Jonas&Kristin varit här på middag!
Glad Påsk önskar jag Dig och Daniel!!!
krammosterc

2008-03-22 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback