Fredag

Sista dagen på sportlovet, så tråkigt har ju gått alldeles för fort och inte har jag gjort något vettigt eller speciellt heller.
Men som tur är så är det så pass kort tid kvar tills det är påsklov, så jag står nog ut. Sedan efter påsklovet så är det endast 8 veckor kvar till studenten tror jag vi räknade ut, vilket jag verkligen kan stå ut med eller?!

Nu ska jag strax åka iväg och köra ett Body Pump pass, var lite kluven ifall jag skulle hoppa över idag och ligga kvar i sängen men det är lika bra att ta sig upp. Blir mycket mer pigg då, sedan efter det ska jag nog stanna och köpa en tidning som jag kan slö läsa tills att jag ska hämta daniel ifrån jobbet.

Ska väll försöka att få ihop någon middag ikväll med, lutar åt att vi ska göra en sallad tror ja.
Just ja det fulaste som händer mig och knäppaste är att jag lyckas ALLTID tappa bort mina tränings flskor.
Nu har jag lyckats tappa bort min tredje, jag har alltså på några månader tappat bort 3 ego flaskor, jag hoppas verkligen att jag inte tappat bort den tredje utan att den ligger hemma på sängen istället.

image447image448

Men nu ska jag faktiskt ta och packa klart och om en liten stund åka.
Trevlig helg på er allihopa!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback