Bingo Lotto

Ska alldeles strax fara iväg och spela bingo lotto med daniel och några till, först ska vi stanna och köpa med oss en sallad som vi ska äta till middag. Har ätit upp allting som mamma och pappa köpte hem tror ja, endats lite kvar men det får bli lunch tills imorgon istället.

Förrut så såg vi Meet The Spartans och det var verkligen den sämst film jag någonsin sett uscha men lyckligtvis så hade vi gjort underbart god fruktsallad till filmen. Så fick sitta och njuta av den medan filmen var värdelös, inget att se tycker jag personligen.

Nu måste vi åka om vi ska hinna men trevlig kväll.
Lovar att skriva om jag vinner en bil på min lott, eller om någon annan vinner.

Lägger upp en bild senare på fruktsalladen, för den var så fruktansvärt god.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos,
ser framemot både fruktsallad och bil!!
krammosterc

2008-03-23 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback