Arbetsintervju

Nyligen så var jag på en arbetsintervju, den gick väldigt bra och dem var super trevliga.
Kom nyss hem funderade ifall jag skulle träna efter men insåg att jag då fick vänta en timme inne i stan på att passet skulle börja så då var det lika bra att hoppa över de. Imorgon blir det i varje fall träning, Pump ska bli skönt.
egentligen var det tänkt att Emelie och jag skulle köra de i fredags men jag hade huvudvärk och hon var trött så vi hoppade.

Nu ska jag strax plugga på prov, har ju de det sista innan Påsklovet.
Så ska försöka plugga så mycket jag kan nu innan de, skulle vara skönt att göra bra ifrån sig så här innan lovet.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är duktig du jobba på

kram
mammi

2008-03-17 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback