15.25

Ja träningen gick i varje fall toppen, tur att jag tog mig i kragen och gick på pumpen.
Känns ju alltid underbart efteråt och det var grymt roligt idag också, tog verkligen i så det kommer nog att kännas imorgon antar jag. Brukar inte i vanliga fall köra pump på fredagar så det var ju inte den ledaren jag var van med men hon var grymt bra så det var så roligt så.

Ska försöka med att i varjefall köra 1-2 pump pass i veckan, det är ju så fruktansvärt roligt när man väl tagit sig dit.
Sedan ska jag även passa på att prova och köra spinning också, får se vad jag tycker om de tyckte dock inte det var så roligt då vi gick med klassen en idrottslektion men vi får se kanske ändrar uppfattning vem vet?!

Efter träningen åkte jag hem till mig köpte med mig en tiding och satt mig i solen med mamma, vilket grymt bra väder det har varit denna vecka helt galet. Synd att jag inte tagit vara på de hela veckan men om det är lika bra väder i helgen så ska jag ta med mig Daniel ut på en promenad tror jag faktiskt.

Nu sitter jag för tillfälligt bara och väntar på att daniel ska sluta så jag ska åka och hämta honom, vet fortfarande inte vad vi ska ordna för middag. Imorgon ska jag och Emelie iaf laga tacos tillsammans och se på en film så det blir mysigt, så då blir det inte tacos ikväll i varje fall.

Jaja långt inlägg denna gång, så ska nog sätta mig i solen sista stunden innan jag ska fara.
Puss och kram!


Jag längtar tillbaka till Thailand!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar dig lycka till i tävlingen :)

tack så jättemycket :D

Postat av: Hanna

Åh tack så mycket :D

2008-03-08 @ 14:35:22
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback