Studenten ligger nära nu

Idag har jag Frida och Isa målat lakanen som ska hänga på lastbilen samt inhandlat ballonger och serpentiner.
Så det kommer nog att bli bra tillslut, bara vi fixar musiken i tid också samt att det inte strular.


Nu är det verkligen inte långt kvar, imorgon ska vi få hämta våra datorer sedan på onsdag är tävlingarna och på kvällen så kommer min moster hit kommer bli underbart, och sedan på torsdag händer allting. Förhoppningsvis så regnar det inte, är ju sagt att det ska göra de men hoppas verkligen att vi slipper de.
Nog om inte solen skiner men snälla låt oss slippa regn, men å andra sida så vore det hel nice om det var strålande sol och runt 30 grader. Men det är nog bara önsketänkande.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha vad kul :D då måste det ha varit jobbigt utan min blogg i en och en halv månad ;) nya adressen är nathalie.devote.se

Postat av: MosterC

Din lilla pussgurka:-)

Jag lääängtar!!!

krammosterc

2008-06-09 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback