Studenten 2008 - Ett minne för evigt

Ja min student är verkligen ett minne för evigt, hade så underbart roligt den dagen att det gör ont i mig att inte få uppleva de igen.
Började självklart med champangefrukosten på morgonen, tror vi var där 6:30 på morgonen och sprätte vår skumpa.
Väldigt mysigt var de satt där på våra filtar i busbacken och träffade en massa kompisar.
Runt 8 tiden begav vi oss till Frida där vi åt frukost och gjort oss i ordning inför studenten, blev klar i sista minut och begav oss därefter till Ip arena där vi hade vår utgång.
På Ip åt vi snittar och fick våra betyg sedan var det utgång kl 13:00, efter utgången blev det åkning av lastbilsflak vilket var grymt roligt. Tror aldrig jag har sjungit och skrikit så pass mycket under sådan kort tid, men jädrar i min hatt vad kul vi hade det. Efter de blev det självklart bjudning hemma med mat och prinsesstårta, min favorit samt utgång på kvällen.
Studenten 2008 blev grymt lyckad även fast vädret inte visade sig från sin bästa sida, men verkligen ett minne för livet.









Här är lite bilder från min student, från morgonen till kvällen!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback