Sista dagen på helgen

Söndag idag då och imorgon blir det jobb som vanligt, idag ska vi försöka ta oss och sola en stund sedan ville daniel åka upp på södraberget och kolla på något bilrace. Vet inte riktigt vad det är för något men vi har fått gratisbiljetter så det blir toppen de, därefter så hade vi tänkt besöka min bror och ordna till det där med friends avsnitten.

Just ja idag ska jag fila ner mina naglar, sedan måla dem i något härlig sommarfärg ska även köpa lite förstärkande nagellack och se om dem kan växa på lika bra med de. Växer ju tok fort nu när jag haft förstärkning men när jag väl ta bort de så är dem tunna som papper men ska se vad jag kan göra åt saken.

Nu frukost blev en lite längre sovmorgon idag!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback