Nu är allt i sin ordning

Skrev ju tidigare att jag hade börjat jobba denna vecka, jobbar som sagt på metso i receptionen där.
Stortrivs verkligen ska jobba där i 5 veckor sedan blir det nog lite semester för mig, eller sommarlov som förmodligen är mitt sista. Känns lite sorgligt att behöva säga så, men vem vet förmodligen pluggar jag nog vidare och har jag tur så kanske det blir ett sommarlov till.

Jag och Daniel håller ju på att planera en lite resa framöver, ville ju verkligen åka till Kroatien men skulle bli på tok för dyrt därför blir det nog antingen Malta, Spanien eller Grekland. Ska fundera lite till innan vi bokar.
Men en resa blir det absolut, sedan efter det ska jag ut och leta jobb inför året som kommer vägrar gå arbetslös.
Under året måste jag även börja fundera ut vad jag vill plugga för något, vilka utbildningar jag bör välja kommer att bli jobbigt men måste verkligen göra de i tid.

Det som hänt den senaste tiden då jag varit dålig på att blogga har självklart berott på studenten, de har varit lärarmiddag, fester, mösspåtagning, grillning samt själv studenten. Men jag ska verkligen ta upp bloggandet igen nu när jag verkligen har alltid i världen.

Ne nu ska jag nog ta och titta lite på tv, kanske till och med läsa en bok för det har jag faktiskt tid med nu förtiden.
Massor av kramar!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback