Mycket som har hänt

Visst har mycket hänt, jag har ju faktiskt tagit studenten vilket var hur roligt som helst.
Lovar att berätta mer i ett annat inlägg har inte tid just nu, självklart kommer de upp lite bilder med.
Igår började jag även jobba, jobbar i reception på metso vilket jag tycker är väldigt roligt trivs mycket bra där.
Ska vara där i 5 veckor sedan blir det sommarlov för min del, jag och daniel funderar ju även på en resa också men det kommer att ske efter jobbandet.
Idag åkte tyvärr min älskade moster hem, vilket verkligen var dö tråkigt. Men jag och daniel har redan planerat att hälsa på henne i sommar och då ska vi grilla.

Har tyvärr inte tid att skriva mer men ska försöka att skriva imorgon samt att lägga i bilderna.
Så syns och hörs förmodligen imorgon.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback