Jädrar i min låda

Trodde nyss att jag skulle bryta ihop vilken sekund som helst, men i sista minut så fick jag till det.
Pratar ju självklart om min nya profilbild, tror jag har suttit och fixat med den i 45 min men den ville verkligen inte samarbeta men nu så är den som jag vill ha den. Blev en bild som Frida tog på mig inför lärarmiddagen, gillar den enormt mycket.
Tyckte att den skulle pryda min blogg lite fint, även dem bilderna jag har uppe i headern har Frida fotat.
Hon är verkligen grym på att fota, skulle inte bli förvånad ifall hon skulle börja jobba med det i framtiden.
Men som sagt nu är profilbilden exakt som jag vill ha den, tänker absolut inte ändra något mer för då blir det bara fel.



Nu är det fotboll och jag ska strax gå och ge pappsen lite sällskap, sedan blir det till att sova.
Är ju ledig imorgon vilket är väldigt skönt, så då ska jag följa med mamma och handla sedan skulle jag och daniel hitta på något tillsammans. Han jobbar ju halvdag så det blir ju perfa!

Nu ska jag äta lite fil samt se på fotboll, har lyckats få abstinens på fil nu tror mamma har smittat mig.
Men moster säger att det är livets dryck och en glädje piggare så jag fortsätter med de framöver.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej sötnos!

Ojojoj vilken toppenbild på en toppenpingla!!!

Japp fil är livets dryck, eller inte :-)

Nu ska jag kolla fotboll med Janbanan!

krammosterc

2008-06-18 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback