Glad Midsommar

Ja glad midsommar på er allihopa, hoppas ni får en toppen dag.
Själv ska jag ha det underbart, blir grillning med några av Daniels kompisar sedan får vi se vad som sker.
Men först på förmiddagen så blir det mys här hemma med mina bröder och deras familjer, kommer bli super mysigt.

Men måste dock åka och handla lite mat till kvällen, känns jobbigt att behöva göra det nu men lika bra så det blir gjort.
Just ja var in en sväng på stan igår och köpte mig ett par satin pumps samt ett par byxor som förmodligen åker på idag.
Visar dem på bild imorgon eller en annan dag.

Måste kila nu innan flugan här inne på mitt rum gör mig tokig.
Men trevlig dag på er!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster C

Hej Hanna!

Glad Midsommar önskar jag dig och din familj!!

krammosterc

2008-06-20 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback