Fullspäckad dag

Ja fullspäckad dag är vad det är imorgon, har faktiskt en hel del saker att göra och ta itu med.
Börjar med tävlingarna uppe på norraberget halva dagen, tyvärr kommer inte min klass kunna vinna i och med att det var typ ingen som ställde upp på dansen som är en av deltävlingarna. Men vad gör de om 100år, vi ska ändå gå dit och ha skit roligt umgås och se på alla andra.

Sedan måste jag göra i ordning allting inför torsdagen, fixa musiken till lastbilen, samt dekorera lastbilen.
Kanske inte låter mycket i era öron men det är mycket som ska till med dekorering av lastbilen, samt packningen.
Jaja jag klagar inte utan säger bara att jag har mycket att göra, men självklart trivs jag med det.

Ne nu ska jag faktiskt ta och göra i ordning mig för sängen, men måste självklart se hur det går i fotbollen.
Hejja Sverige, Hejja Sverige!

Ja men just ja glömde att berätta att jag nu sitter på min dator som jag fick av skolan, inte för att det är något speciellt med de. Men vi fick i varje fall ut dem idag och allting fungerad bra på min dator, har dock inge bilder eller musik så kan tyvärr inte heller lägga upp något.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback