Andra arbetsveckan

Jaha så fort gick förra veckan ja, sitter hemma just nu har varit och jobbat idag.
Förstår verkligen inte att tiden kan gå så pass fort som den gör, men det är ju härligt då är det ju bara en vecka och en dag mindre tills jag får sommarlov. Väntar på att Daniel och min pappa ska komma hem från deras jobb nu, så då passar jag på att läsa en massa bloggar.

Använder nästan bara internet till att läsa bloggar samt kolla på bilder, kan verkligen inte förstå vad jag sysselsatt mig med innan bloggarna slog igenom.

I helgen har jag och daniel själv klart åkt M5:an vilket var grymt nice sedan har vi varit hos brorsan.
Sett på film och själv klart har jag pussat och myst en massa med lill flickan min.
Midsommar helgen har varit underbart skön, igår for jag och daniel upp på norraberget och bara strosade runt och tog det lugnt hur underbart som helst.

Idag fick jag en avi om att jag kan hämta ut mitt H&M paket, en bikini som jag beställde för typ 1 ½ månad sedan.
Men bättre sent än aldrig som man brukar säga, ska knäppa kort på den då jag hämtat ut den så får ni se vilken snygging jag beställt.

Tillbaka till att läsa bloggar, trevlig måndag på er!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback